1 juledag!

Bättre mys går det nog inte framkalla här i bergstugan på Björkö! Just nu har jag plockat upp mina fötter ur fotbadet och smörjt in dem med footbalm från artistry, förmodligen världens mest väldoftade fötter äger jag nu! Eftersom det blev som det blev i år fick vi inga strumpor men lik förbaskat hade mamsen gömt en ELLE och en PLAZA i storstrumpan som hänger vid spisen så nu tänkte jag grotta ner mig i en av dem tillsammans med lite rött vin och ejeschoklad. Förmodligen sveriges godaste och dyraste choklad! Besök hemsidan, eller för all del butiken på Erik Dahlbergsg 25 i Sthlm! Sitter isolerad på min kära Ö och tjejerna ska ut ikväll men jag kan med handen på hjärtat säga att jag inte är avundsjuk, även att jag saknar dem så det gör ont i lilltån!  I morgon ska vi till Nkpg och jag tänker rusa in på MQ för att hitta min nyårsklänning jag tittat ut. Jag hoppas den finns kvar, även om den inte är på REA! Tänker verkligen slåss för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0