Adoptera mera!

Det är dags att låta gamla bundisar lämna plats åt nya! När vi var i Nordby hittade jag en DC jacka som skulle passa perfekt till mina braller det är bara det att det fanns en enda liten skiten S kvar och jag vågar inte trycka hem M från junkpunk då jag tror den blir alldeles för stor. Hittade mig en ny polare, Zimtstern, vilka verkar kunna jackor. Smaken är ju som baken, delad men jag tycker i vart fall att denna va suktvärd. Lite mer beslutsångest såhär på måndagskvällen gör väl ingenting!





så är det någon som känner sig manad att ta över min gamla bundis från Quiksilver så hojta,
den är enligt mig mycket snyggare än årets utgåva som bär en lite mer "flexbert" varning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0