Dear friends !

Idag har jag hunnit med att träffa saknade Jossan, Adelinn, Jeffa och Martin! Kul att träffa Jullangullan med! Dagen började med ett kärt återbesök på björklundsgatan 5b för att följas upp med PIZZA och bamsekramen i Jossans dörr. Vi följde upp pizzastoppet med en tvärnit utanför people, gick in och kramade om Jennifer. Vandrade runt på stan i sökandet efter något akut att ha på sig i morgon. Sprang hem och mötte upp Adelinn, bamsekram för tredje gången! Vi begav oss ner mot stan igen, svängde in på tattueringstudion och mötte ett glatt face som var mitt uppe i nålandet. Leta klänning igen och hittade mitt nyårsplagg! Återigen tillbaka till studion för en pratstund och bamsekramande med bäste Martin! Dear friends, your still the greatest! Hade varit kul att träffa fler men det får bli nästa gång vi kommer hem. Nu ska ja packa ner mitt rum för att sova, gå upp och packa in mig i bilen. I morgon är det Halden som gäller, trevligt sällskap, god mat och ett nytt år väntar! Hoppas det blir minst lika bra som detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0