feel it !

Mitt liv har en stark lukt av jobb just nu. Igår var jag ledig och jag och Sofie styrde efter en skön och välbehövlig sovmorgon bilen mot Nordby för att köpa julklappar och hitta något att ha på oss på nyår. Jag var så sjukt sugen på en klänning jag sett på MQ, sluuuut. Det var totalt omöjligt att hitta något att ha på sig. Vad har dem tänkt egentligen. Inte en snygg festblåsa hittade vi! Inga julklappar heller för den delen. haha. Men klänningen jag vill ha finns på sidan så funderar på att köra en chansning och klicka hem den. Allt som följde med i mina påsar får ni se i morgon. Kommer hem klockan 22 och då ska Matilda DRA ut mig. Står still hela dagarna och även att man går mellan hemmet och tåget och tåget och bussen så blir de inte samma sak. Jag vill träna. Jag är gjord för att röra på mig och dem flesta som läser min blogg vet att jag alltid har myror i brallan.

Nu väntar jobb fram till den 23:e dec kl. 20:00. Micke slutar sent den 23:e också så förmodligen åker jag med honom en bit hemmåt så mamma slipper att komma och hämta mig för att sedan köra tillbaka till Norrköping. Dryga hundra mils bilåkande på en dag kanske inte är så mycket att hänga i julgranen. De andra åker hem någon vecka innan eller på morgonen den 23:e. Ska kämpa med updaten. Observera att jag från och med nu går in i något slags jobbkoma! Nedräkningen har börjar för länge sen och nu vill jag bara ha jul! Det är över 1½ månad sen jag vinkade till mamma, pappa, anna och ollie. I väntans tider får ni en mysig julelåt. Åh! Julstämningen har börjat !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0