Fönt ja en körv!?

Jag säljer korv, de går bra, jag håller tummarna för att de håller i sig å får jag provision också så ska jag blogga tills jag dör ! Ah vi får väl se hur det blir med det men de ser allvarligt talat ljust ut. Sitter nu här, nersjunken i soffan efter en sjuk dag igår, började kvart över nio å körde till halv 11. Snäll securitasvakt som jobbar i östfoldhallen så jag fick åka med honom hem, hur sjukt är det inte att vi bor på samma gata? Var hemma vid kvart i tolv då dem måste låsa å larma å vänta på klarteckan att få gå hem. Tror jag drog i handbromsen och sladda i säng vid halv 1. Först måste man ju kolla mailen å se så att man har alla korvar under samma tak. eh? Jag satt å sov i fikarummet, helt lamslagen! Nattsafepåsen slängde jag nog in i sömnen. Idag upp kl 06, om ca en timma går tåget å jag ska börja klä på mig, borsta tänderna å packa väskan. Är inte klar med ala julklappar och har ångest. Om jag tar med mitt presentpapper, teip å snöre så kanske jag kan sitta å slå in korv till släkten och familjen? Ja för hur smart är det inte och hur svårt är det att lista ut att man kommer få något från antingen CMYK där Sofie jobbar, spekemat1 där jag jobbar eller vår underbara affär! :) (Y)Man får ju inte vara dum, vi drar nytta av fördelarna och glädjer många. (Tro mig, jag vill bara spy på all korv)! På söndag ska ni få bilder jag lovar, men känner inte att jag varken orkar eller har tid just nu ! Ska försöka gira in i lite butiker på vägen till Ica maxi sen! Har fortfarande ångest angående mamma å pappa. Har liksom ingen lust att ge dem körv. haha! Har iallafall hittat en supermysig butik så ska se till att spring in där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0