God Jul, riktigt kul!

Sitter hemma i mitt kära barndomshem på Björkö. Det är så otroligt fridfullt. Tänk att det blev jul i år iallafall. Igår jobbade jag sista dagen. Det är så grymt skönt att det är över samtidigt som ja redan saknar alla där. Nu måste jag hitta ett nytt jobb, men just idag är det verkligen inte på kartan. Vi har ätit god mat, rimmat, svimmat, öppnat paket och myst, bara familjen. Vi kom aldrig iväg till Norrköping och mormor och morfar med släkt. Det var nog klokt att stanna hemma. Resan hem igår var lite darrig, men jordens stora stjärna till Micke som tog oss så tryggt de bara gick hem till dörren och dagens ros till familjen karlsson/jonasson/thörnwall för sovplatsen ! Är så glad, hela family fiva är samlade och vi har förmodligen världens fulaste gran, Men det skiter jag i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0