Gourmetmiddag!

Nu har nog det mesta kommit upp, resten får komma som det kommer. ( Shit, skulle kunna tro att ja spytt om man inte läst dagens första inlägg) För tillfället sitter jag i sängen med täcket över huvudet och inser att en hel dag snart har gått IGEN. I går när vi kom hem från Nkpg blev det att pallra bort till grannarna för lite gourmetmiddag. Kronhjort och dovhjortsinnanlår stod på menyn tillsammans med frästa svampar och dritgoda potatismosplättar i pannan med sås och sallad till. Efter maten serverades det chokladpudding med grädde och fruktsallad. Dessutom väldigt trevligt sällskap! TACK familjen Alvarsson! När vi kom hem piggna jag till och hängde i duschen en timma med datorn. Det trådlösa nätverket räcker inte in på mitt rum och då är vårt nyrenoverade badrum the place to be. Hade en skön pratstund på det varma golvet.

Ska ta mitt seriösa ego och mysa ner mig med choklad och Blondinbellas egoboost så här efter julmaten!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0