Julafton!

Min julafton blev lite annorlunda i år. Den 23:e kl 18:30 sprang jag ut från östfoldhallen för att sätta mig i bilen tillsammans med micke och frida som var snälla och väntade på mig. Då började våran evighetsresa hem till Svedala med sura miner och ledsna ögon då dem inte kommit i tid för att hjälpa till att plocka ner och hämta varorna. Vi hade ju dryga 50 mil att åka och det respekterar man tycker jag. Det började snöa innan jönköping och sista biten var äcklig. Jag och Fridus skattade oss lyckliga att slippa köra med tom stor släpvagn! 02:30 var vi hemma och i säng hos Frida. På julaftons morgon kom pappa och hämtade mig och vi hade en helvetesresa över isen! Men julafton blev det med Kalle & c/o och en efterlängtad familj. Vi hade världens fulaste gran och jag är skitnöjd med mina julklappar!
Tack och varsågoda !



Vi hade världens fulaste gran men när man ser nästa bild kan man vara lycklig att
man trots vädret fick en gran!



Det här är väl också anledningen till att hunden ligger ihoptryckt under en filt i soffan så man
inte ska hitta henne.



EJES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0