Lucia !

Jag vaknade klockan 04:50 och hade panik, trodde jag hade försovit mig för jag kunde inte hitta telefonen. Rusade in på toan för att hitta någon av alla klockor men i mitt yrvakna sinne var de nästan omöjligt. Efter 3 minuters brutalt letande fann jag en oh konstaterade att ja kunde gå och slänga mig i sängen igen. UNDERBART! Jag är inte bortskämd med sömn. Jag skule helt klart kunna gå och lägga mig direkt när jag kommer hem men det är omöjligt att sova. Jag har försökt och det slutar alltid med flumparty med min kära bästis och så somnar man inte förens klockan är alldeles för mycket. Istället varvar man ner med lite mysig musik! På fyra dagar har jag dessutom lyckats plöja 2 böcker på jobbet. Är inne på min tredje. Riktigt bra eftersom man inte har något annat för sig när det är tomt i centret och korven är räknad. haha. Här är min nervärvning och en mysig låt i denna tid. Ja mysa, de e precis vad jag vill göra!  Ronan Keating – Winter Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0