@ M&Ms, Nkpg

Idag har jag tampats med alla andra på rean där jag inte hittade ett skit. Har bytt mina termobraller så nu har ja ett bar snygga vita 8848 som ja kommer bo i, både i backen och annars i alla minusgrader som härjar. Hittade även en tröja på H&M. Thank heaven. Gina Tricot va inte ens tänkbart, inte BIKBOK heller. Kände inte riktigt för att slåss med sjuhundrasjuttioåtta fjortisar som tar ens tröja när man lägger den ner för att titta på saken bredvid. Håll hårt i hatten så den inte blåser iväg typ. I morgon ska ja ut och se om ja kan finna mig en macbook pro med. Yes, nu ska min gamla rishög som sett bättre dagar få läggas på hyllan. Jag håller sjutton tummar och tår för att jag hittar en ny kärlek.

DOCK har jag lite ont i magen. Sofie åkte hem till Halden idag och där var det 4.6 grader inomhus, fryst vatten och varm frys. Hur nu frysen kunde vara varm förstod jag inte. Antagligen har någon propp gått och lagt sig. Vad gör man liksom!? Hoppas de löser sig. I morgon blir det bildbomb efter vi varit ute på stan! P.S de lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0