Fått en flaska i huvet....

... legat sövd på akuten. Nja kanske inte riktigt men man skulle nästan kunnat tro det igår efter den vildaste natten jag varit med om. Mina ben värkte så brutalt mycket att jag knappt trodde att jag skulle ta mig hem.  Jag jobbade för tre pers, det ni. & jag kan säga att det såg heller inte ut som ett helvete och inte ett enda glas var dem tvungna att spöre om. May gad. Det lönade sig iallafall. Fick nog sjutton klappar på axeln och 600 NOK i dricks!
Mitt i det värsta ruset fick jag en flaskbotten i huvudet vilket personen i sig märkte och började nervösa om hur de gick, vände på flaskan som var trasig och körde den rakt i huvudet på mig. Jag trodde jag skulle bli ett blodigt fall för akuten men icke. & de tackar vi väl flaskan för! Pjuu. Klockan fyra var jag hemma och i säng och klockan 11 vaknade jag till liv, åt frukost, fotade och GLÖMDE lägga in bilderna i datorn. Sorry men idag är min hjärna inte riktigt på min sida tror jag. Därför lovar jag att jag ska lägga in bilderna sen så jag kan få upp det här i morgon !
Nu har jag varit på banken och fixat internetbank och kort. Förskräckligt vacker man blev på baksidan så här dagen efter och ihjälsliten. Nu får det lov att bli lite serie check tills mamma kommer hem så ja kan snakke me henne.! Ikväll ska jag njuta, jobb hela helgen. Hoppas verkligen det blir lite lugnare! So long !

Kommentarer
Postat av: Elaa

sv: Ja, barbara är underbar, assöt ju! :D

Inte bra det där med en flaska i huvudet ida! ta inte sångtexten för bokstavligen... ;)

2010-11-18 @ 17:02:09
URL: http://youknowela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0