Hannestadgården!

Igår hade vi kjempewoooligt på jobbet. Jag skrattade så jag fick kramp i magen då det slutade med att personalen hängde i strippstången inne på hannestadgården Jag och Sandra dansade röven av oss och blev uppaggade av två som vi lurade på 30 spänn, jag höll på att få en stämpel mellan ögonen men fick den istället på armen och blev fastsatt i handbojjor. Ja, man kan väl säga att det spårade ur även att vi inte drack alkohol.
Vi hade hela två betalande gäster inne på hannestadgården igår. Vad gör folk på en fredagkväll liksom? Uppenbarligen var dem på Kongens dit vi drog senare då vi städat upp "kaoset" efter oss själva. Vi hade en galet bra kväll som slutade med ett anta bekännelser och jag har hittat mina första bögkompisar. (Y) Vi satt och hängde med Björn när han räknade kassan och insåg att vi hade kunnat springa därifrån med 50 lök! Men allas samvete satte stopp för det och det var kanske fruktansvärt bra!
Björn berättade hur det fgick till när jag fick jobbet och det var ganska så intressant. Det är nästan synd att jag inte har en bild på honom så att man kan få en uppfattning. Men Björn är lång och blond, röker och har en dunjacka. haha. ja de lät ju bra. När jag lämnade in mitt CV på Kongens så gick jag in och frågade efter personalansvarige och killen i baren pekade att jag skulle gå ut och där stod då Björn. Jag sträckte fram handen självsäkert och presenterade mig och frågade om det gick bra att jag lämnade in mitt CV. Björn stoppade ciggen i mungipan, tog emot mitt CV och synade mig från topp till tå. Mina tankar om Björn då var typ att han var en hallick eller något så när jag gick därifrån sa jag till Sofie; "shitt vilken skum typ, här vill jag inte jobba".Men skenet bedrog. När jag gått så tog Björn och fimpade sin cigg, gick in till Malin, tittade henne i ögonen, lämnade mitt CV och sa; sätt upp en dag hon ska jobba! Björn tyckte jag utstrålade energi, var possitiv, frammåt och helt enkelt toppen. Vi hade rätt kul när vi satt och pratade om det här igår... Mina jobbarkompisar är kjempebraaa!

David skjutsade hem mig och Sandra och från himlen började snön att falla. Åh, julekos och nu är hela marken täckt av ett vitt täcke! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0