Intärnet!

Äntligen har vi internet i våran lya...
Fredagsmiddagen slutade med att Sofie kände för lite brän stekspade så hon brände den och nu sitter vi i nutidens gaskammare på damhauggata. haha, fy fan jag skulle inte vilja bli inbränd, de e ju en sak som är säker. Innan hon kom hem har jag suttit och göttat mig i stränder och resmål. Har kommit fram till att Thailand, Australien, Nya Zeeland, Mauritius, Aruba, Hawaii, Los Angeles, New York, San Francisco, Kalifornien, Route 66, Niagarafallen, Grand Canyon, London, Paris, Japan osv ligger ganska utsatt till på min "saker att göra innan man dör" lista. Ser fram emot att hoppa på mitt 23 dagar i streck pass! Men först ska jag ner och göra bakgården osäker, dags för jobb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0