Julmys I Halden!

Sitter för tillfället på biblioteket i Halden och myser med mig själv. Idag ska Sofie ha upplärning på CMYK, smyckesaffären hon ska börja på. (Y) :) Själv är jag spak sen gårdagens jobb. Först städade jag på dagiset, sen hem, äta och bege sig mot Kongens! Där var det lagom drag vill jag lova men med min feber så räckte det.
Men det var helt klart värt det när jag traskade hem med knaster under fötterna, en saftig dricks och många flink beröm! NÖJD! Snön har fallit i Halden och på stan är det julmarknad! Ska nog ta en sväng på stan i alla mysiga butiker! Helt sjukt, man vill verkligen ta med sig hela butikerna hem. Frågan är hur man ska få hem allt. Det är väl kanske ett världsligt problem. Dock är jag här för att spara eftersom mitt mål är att se världen! Innan den går under. Men jag kunde inte låta bli, när vi var i Norby, på svensk mark att undgå att köpa mig en julklapp! Ja alltså, en julklapp till mig själv. fast det blev egentligen 3 eller fyra,  Ja, vad ska man säga. Nu är jag igång med det !!!



Köpte söta tomtar på Systrerna grenes !

 



hittade dessa finingar på SIA, mmmm...


Kommentarer
Postat av: Adelinn

ljus-ida!;)

2010-11-13 @ 02:01:25
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0