Money makes it funny!

Idag är det lördag fast et känns som det är fredag. bra där. Igår jobbade jag min sista dag med städningen på festningsgata barnehage. Kändes skönt eftersom det verkar spöka i huset. Helmysko. Hur många rum som helst och brak från övervåningen. Dessutom inge vidarekul väg in & ut därifrån. Trodde jag ja, när ja kom till vårat ständiga häng ställe, biblioteket så hade jag fått mail från Björg som skrivit att jag nog ska få städa där nästa vecka också.
Ja, jag ska inte klaga mer på alla spöken som inte finns och greppa golvmoppen, money makes it funny!

Inatt har jag hostat som en bulldozer, usch jag tycker verkligen synd om Sofie som säkert vaknat alla gånger jag lagt av en hostattack. Snorig som en get och jag riktigt längtar till Frida, Micke och Matilda kommer tillbaka med mina doubble X. Livräddaren!

Har börjat göra julklappar och tänkte ta en sväng i butikerna. Men först ska jag hem och göra mig lite sevänlig och fräsa näsan! So long everybody!!


Kommentarer
Postat av: Ann Bergsten

Kära Idungen!

Såå roligt att höra av dig! Gillar dock inte att du umgås med spöken och hostar som en bäng. Ge dem en släng av dina virus så kanske de droppar. Du verkar vara och vi försöker komma i någon slags julstämning. Var på Ekenäs julmarknad i fredags, men det blev bara korv, skinka, marmelad o lutfisk, som vi ska njuta av i dag på Fars Dag. Har skrivit årets julkrönika, men skickar den inte förrän i advent!Hoppas innerligt du kan göra dig loss till jul.Gör våre norske vänner inget annat under julen än äter spickekorv? Var ligger Ostfoldhallen eftersom du må åke tåg dit? Puss o kram från PPP och förvara inte slantarna i sängen med tanke på dina pyromangener

2010-11-14 @ 15:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0