Schema!

Just nu skulle man kunna tro att jag gått och grävt ner mig men jag har snarare gått in i någon slags jobbnarkos. Ni vet då man inte är mottaglig för yttre information. haha. Men just idag hade jag någon sjuk speed i badrummet ( tro mig, de är lika bra att ta det lugnt så man inte sticker mascaraborsten i ögat) så därför tänkte jag nu visa hur min dag ser ut!

06:00
Uppstigning, dvs uppe innan man ens hunnit tänka "guud vad sängen är skön idag"

äta frukost
göra sig iordning
se till så att matlåda, frukt, plånbok och allt sånt är med.

07:30
dags att promenera till tåget

08:00 - 08:20
Tåg, Halden - Sarpsborg

08:20 - 08:45
gå till busstationen och invänta bussen till Östfoldhallen.

09:10
framme
fixa iordning kassan, fräsch till korven och öppna upp

10:00 - 20:00
sälja körv

20:00
räkna kassan, göra dagsrapport och kila över till DNB.

20:38 - 21:05
buss mot sarpsborg

21:05 - 21:25
promenera till tågstationen och invänta tåg

21:25 - 21:45
tåg Sarpsborg - Halden

promenera hem och börja laga mat,
bajsa,
sova!

Jag hoppas nu att alla kan ha lite mer förståelse för att det ser ut som det gör här. Haha!
Men ska ta med kameran till jobbet någon dag och fota lite körv.
Har hittat min favorit iallafall, Hjort med Aquavitgele!

Ha en kjempefin dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken kämpe ! Bra jobbat <3

2010-12-01 @ 23:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0