Spekkemat!

Jag ska sälja korv i December. Det låter ju för jävligt men Kalle Anka finns ju inte på SVTplay och jag är inte säker på att mamma kan fixa skype så jag kan titta på det den vägen. Alltså, jag tror att jag kommer få fira jul i Halden....
Ska jag behöva sitta i Halden på självaste julafton i våran lilla 4a med tända ljus och julmusik på spotify, paket under Sofies lilla silvriga fina "lamp gran" alldeles, alldeles själv! MY ASS.
Isåfall kommer jag sitta med miniräknaren hela kvällen och räkna hur mycket jag har tjänat.
Vad är mest värt, minst 40 lök eller en julafton hemma. Jag saknar min familj och jag hoppas att det finns ett expresståg hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0