SNÖ!

Min hals är igengrodd, min hjärna är någon halv sekund efter och ikväll ska jag jobba, dubbelt! WOHO. Nej, kanke inte. Men money, money. Först ska jag städa på dagiset och sen ska jag ner till Kongens kl 8. Det kommer bli tajt men det får funka. Förra onsdagen vad min första onsdag där nere och den blev minst sagt sjuk. Vi hade studentkryss och det var helt smockat. Jonas sa att jag förmodligen kunde gå hem kl halv 1, istället var jag nog hemma i sängen straxt efter kl 05! PHU, jag hoppas för min egen hälsas skull att jag slipper komma hem så sent idag. Isåfall kommer jag vara D.Ö.D i morgon.


Igår var jag på två intervjuer, den första för spekkemat, vilket innebär att man står och säljer korv, haha, ja sån där fin korv under december månad.  Troligtvis får jag jobbet vilket är kanon. 40 papp på en månad, minst. Jag tackar inte nej. Den andra intervjun jag var på var på Ninas Konditori. Dessvärre behövde hon ingen fören i April. Hon tyckte jag kunne stanna längre.... Men icke!

Det har snöat med, väldigt mycket, det knastrar under fötterna och vi har julmys i våran våning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0