So long, moviegottietea time for me !

Ska ta min snoriga näsa och gå hem från biblioteket. Vårat internet har dem så snällt skcikat hem till Sverige, hurrra. ÖH! Jag blir så jävla trött på alla struliga grejer, men snacka om "know your limits"! Allt ska inte serveras på ett silverfat här i världen. Ficck erbjudande om jobb på Kiwi, mataffären här i Halden, med början i morgon och mestadels i December. Jag har ju spekkematen i December så jag var tdessvärrevungen till att tacka nej. Det hade ju vart gött att jobba iallafall den här månaden ut! Men ikväll ska det iallafall städas på barnehagen. Det är nog bra att ta det lite lugnt nu när näsan rinner, hostan retar och halsen är lite efter. På onsdag är det Kongens som gäller och i helgen Hannestad och Kongens..  Det bästa är Kongens för där får man mest dricks. höhö, förrra onsdagen kom ja hem med närmare 500 spänn! Kan ju gärna få bli så den här onsdagen med då dem är så butalt söliga med skattekortet!

Har nu suttit och knåpat med min önskelista, läst bloggar, pratat med mamma, snörvlat och tittat på serier! Hurra för webtv !!! Ska ta och låna med massor bra filmer hem, dricka te och mysa innan städningen! Ska nog ta och pröva våra egna dammsugarpåsar med innan man dammar igen ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0