14 Nov, Fars dag!

Idag är det fars dag, pappas egna lilla dag då man ska ge honom varm choklad på sängen, en stor kram och visa sin uppskattning till honom! Sorgligtvis nog är min pappa alldeles för långt borta, närmare 55 mil. Men endå är jag glad. Han finns ju trots allt och förgyller varenda dag med det där lilla extra som bara pappa kan

Jag har aldrig varit någon mamma gris, det skulle väl i så fall vara nu. Haha. ( Observera att jag älskar min mmama över allt !!! ). Men när jag var liten var jag med pappa överallt, jag var helt enkelt ”pappas lilla flicka”

Så idag, dryga 50 mil härifrån sitter jag och tänker på min pappa, som jag hoppas fick varm choklad på sängen, en stor kram och att han har känt min uppskattning.

Snart ska vi över till Sverige, då ska jag ringa pappa och hoppas på att han svarar och att han har fått sitt paket, för det är han verkligen värd. Han är världens bästa pappa, precis som alla andra pappor!

Jag saknar dig pappa! ♥

 

P.s han hade haft en bra dag med två snoriga individer, fått sin ICook kniv och en stor kram! Är dock osäker på chokladen! D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0