Vardagsbabbel!

Inatt har jag drömt att jag hoppat från ett tåg då dörren öppnades och vi var tvungna att välja att antingen hoppa eller dö. Jag vaknade i en pöl. haha, ja de lät ju kanske lite roligt men de var det inte. Usch, kl 10 gick jag upp för att inse att solen sken och frosten låg som ett täcke över asfalten på gatan. Lämnade tillbaka nyckeln på adecco och sitter nu på bibblan och försöker fixa lite saker. Ska försöka hitta någon att göra en norsk plan på!!! :)
Men för tillfället är det påläsning, inskrivning av jobbtimmar, paradise hotel och gossip girl som händer.
Jag är fortfarande förskräckligt förkyld men tror fortfarande på att man inte ska ligga inne och ruttna när man är det.
Så därför ska jag snart traska hem och ta på mig gympaskorna, de får bli en promenad, även att jag är sjukt pepp på att springa! Efter det får det lov att bli film.
Har knåpat ihop en check önskelista med! Är så svårt att önska sig saker känns det som. Pengar tjänar man ju endå och det är så himla opersonligt att ge bort, även att det är väldigt bra att ha. Ska man ge pengar ska man skriva att det är till något. Sen känns det så dumt att önska sig inredningsaker. Har inte ens någonstans att göra av allt nu känns det som. Bah. Kan inte julen vänta!? Antar att det är första och sista gången jag säger det.
Har en bra nyhet dock, slutar med korvsäljargrejen den 23 vilket innebär att jag kommer få sitta på ett tåg på julafton hem! Woho!!! Dessutom behöver man inte ha en töntig mössa på huvudet eller ett snyggt förkläde som det står spekemat på! Laaaaaaaaaaaaaaajf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0