Vy !

Igår gick jag och Matilda upp till fredrikstens festning. Jag tog en joggingtur till henne för att sedan ta en skön promenad upp för den branta backen. Vi satte oss halvvägs och tittade ut över staden, ja började frysa och vi fortsatte upp. Det är verkligen sinnesjukt vackert. Jag älskar vyer. & Matilda! Vi hade ett långt snack om allt i livet och insåg att det bästa av allt är att sätta sig själv först, i alla lägen! Egoboosta dig själv, som bella sa så bra!

Nu kommer hon snart hit och jag sitter fortfarande i min morgonrock och grisar. Dags att föna håret, ta med kameran och gå ut. Senare ska jag på möte och efter det kanske en joggingtur. Nästan livsfarlig att springa ute, wrål halt på vissa ställen! Sen har jag en sak som ni bara måste se, men det får bli sen! So long!


Smakprov på Halden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0