RÄKOR OCH POLSK BÄRS!

Igår spårade det ur. Tror jag. Det blev räkfrossa och micke introducerade polsk bärs för mig!
Gott men starkt. Jag och Frida blev partypeppa, synd bara att hon inte skulle med hem till viken. Hon får lov att svänga sina lurviga nästa fredag när jag ska provjobba som pirat. Känner att det kan bli mycket spännande, haha. Vi har bestämt oss för att ta oss till Oslo EN enda gång för att parta loss. Vi måste ju spara, hela världen väntar ju på oss.

Just nu sitter jag och Sofie på swepuss i nässjö. Längtar hem. Ikväll blir det spelning på mejeriet med goa grabbar.
Kamerasladden ligger i bagaget där nere men bilderna kommer så småningon! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0