Up to date!

nej nej nej, vi har inte døtt eller åkt hem eller något annat tragiskt. jag har faktiskt fått jobb vilket kænns vældigt skønt. vet dock inte hur mycket jag ska jobba dær æn och hur mycket jag har i løn, haha. Vi fortsætter søka.
Anledning till værldens dåligaste uppdate och alla krumelurer ær att vi sitter på biblioteket eftersom vi inte har något internet hemma. Dærfør kænns det också segt att ta med det dær stackars USB minnet med tusen bilder på hur vi bor och hur det ser ut hær, våra rækfrossiga kvællar och våra powerwalks upp till toppen av "mount everest" som annars kan kallas fæstningen! Kongen brygga och bakgården "hamnestad" ær unegfær som harrys och palladium hemma. Det ær samma ægare och man jobbar lite hær och dær. jag har trevliga arbetskamrater och man får bra med dricks, gillllas! har en tanke om att det ær mest helg jobb. Jobbade 10-03 i lørdags och kænde mig rætt mør i søndags. Ska gå och flirta lite med grannen sen. Se om det fungerar. Det tar ca 3-4 veckor att få hem internet. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0