jeansupplägg och ägarbyte -> Kalmar

Det var väl en himla tur att man vaknade på rätt  sida igår för då skulle man självfallet dyka upp på fel idag. fan.
(förlåt kära mormor, morfar, farfar, tina och övriga äldre släktingar som tycker det är kul att läsa om min vardag för svordommarna!) Hur som helst, dagen började med frukost till mamma kom hem med tända ljus och hon beklagade sig lite över hur å vida hon skulle klara sig nu när jag försvinner. Vi fortsatte myset med fika och uppläggning av jeans vilket verkligen var behövligt. Nu slipper man knöla ner jeansen i stövlarna. Förövrigt hoppas jag att han som skapat Nudie har en saftig lön så himelskt sköna som dem jeansen är! (Y)
Ska hoppa in i duschen för att sedan ta bilen till Kalmar med mamma. Det blir häng hos farfar och Tina med skördefest på schemat. Men först ska jag skriva på ägarbytet till min lägenhet! :)
Det som började dåligt kan nog sluta kanon. Mitt rum ser dock ut som ett helveteskap. Kanske inte konstigt när man inte riktigt vet hur många par strumpor man ska packa ner?

Chailatte kan vara det bästa på länge !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0