lägenhetstitt

Jag håller alla mina tummar och tår och allt annat som går. Idag har vi varit och tittat på vår blivande lägenhet.
Hoppas vi iallafall. Ruskigt fin, stor, ljus och till en fin peng helt möblerad från säng till minsta lilla tesked. Med andra ord, helt perfekt och om allt går som vi vill får vi flytta in redan på söndag men ja röstar på måndag/tisdag! Riktigt bra att papp(a)(ers)banken var öppen också, ska göra ett ärende dit i morgon. Vi har även fixat biljetter hem i morgon för en liten helgvistelse i viken och hämtande av saker! På onsdag ska jag provjobba på restaurangen "hos Martin" och på Fredag på något annat latcho uteställe där jag ska vara utklädd till pirat. SÅ om någon har förslag på utstyrsel eller plagg, hojta. Allt motages med glädje. Dessvärre tror jag att min piratgarderob är rätt utrensad.

Ikväll ska vi ha räkfrossa, precis som igår fast ett snäpp värre. 15:-/kg och det är nog det billigaste man kan käka här. Ett paket med havrefras kostade dryga 60:-  nere i affären. Helt sjukt.
Föredrar räkor framför havrefras - så här ska jag allt överleva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0