24 september 2005..

... var en nerv(ig)&(ös) dag. Pappa släppte av mig med båten i viken, stoppade två hundralappar i handen på mig och sa åt mig att gå och fylla på telefonen det första jag gjorde.
Den 24 september 2005 träffade jag min första pojkvän som jag hängde järnet med i 2½ år. Vi hade sjukt kul ibland, bråkade jämt och ständigt om saker man gör i den åldern och avslutade med gulligull. Vi var ju faktiskt inte så gamla och snacka om att jag skapade tonårsrevolt när jag bodde här på min lilla Ö och inte kunde ta mig längre än till bryggan!


Nu ska jag klä på mig och vandra bort till världens i särklass bästa gudmor med man för lite god fredagsmiddag.

Bjuder på lite bilder senare!

SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0