8/9 Anna 18 år !

Jag kan inte förstå att det igår var 18 år sen min lilla skruttiga lillasyster kom till världen!
Kom igen, nu går tiden allt lite väl fort. Eftersom mamma lyckats med konstycket att ramla
från bryggan och slå i båten och bryggan för att tillslut landa på botten lite halvt trasig så tog
jag och pappa varandra under armen, hämtade tårtan från stures och åkte in till Annis.
Det blev en ruskigt god planka på tre rum och kök för att sedan avsluta med lite paketutdelning
och tårta i hennes lägenhet! :)

Kameran dog dessvärre någonstans mitt i middagen så tårta och paket hamnade inte
på bild. Hon fick iallafall en marinblå svea väska, handdukar, nagellack och parfym av mig!







 

 

Än en gång,

Stort Grattis !

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0