Huvudsaken är att man håller sig torr om fötterna!

Gah, regnet bara droppar utanför fönstret och här sitter jag med mina Converse och gråter. buh... Har suttit och kollat in höstsko modet och kommit fram till att jag skulle kunna gräva fram mina gamla jodhpurs ridskor.
Det verkar nämligen vara det och boots som gäller.


pic: google

Måste säga att dem faller mig lite i smaken.

Satt och glutta igenom min gamla blogg och hittade en bild på
ett par skor jag köpte i vintras (bilden nedan). Får köra på dem lite innan det blir halkbaneväder tror jag.
När den säsongen är här får vi nog lov att byta till stövlarna.
Med det konstaterar jag nog att jag är utrustad på skofronten, men överväger nog ett par jodhpurs ett tag till.... man kan väl aldrig få för många? Skulle kunna tänka mig ett par Acne pistol boot short med....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0