jöppjöppjöpp!

Jag målar hela världen känns det om!
Men dagen tog nog sjutton priset....
Jag stod och målade verkstan nere vid sjön förut på en pisshög
vinglig stege. I samma veva lyssnade jag på en sån där låt man
blir pepp av och började sjunga och stampa takten.
Ja ni kan tänka er själva.
I ögonvrån ser ja plötsligt hur någon står och tittar?
Eh jo det är sant. Där står en sopgubbe! Eller sopgubbe och sopgubbe,
han var väl i min ålder för Roger du har väl inte gått och blivit yngre?
En juli morgon när ja skulle dra till jobbet så satt det världens sophunk på vår brygga och hade nyss
badat!? Eh, kom igen det händer inte riktigt sånt här!
Vad har hänt med sopvärlden?

Sitter nu med fötterna i fotbad och tittar in i dumburken!
Snart blir det hälsoseminarie Maria! (Y) :)






"I have the simplest taste. I am always satisfied with the best"


Visar ngt lite då och då från Turkey's shöpping
med tänkte jag!
Först ut:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0