Kalla Sverige & Tjejmilen med täppt näsa!

Tro´t eller ej men vi är hemma, hela och välbehållna i kalla, kalla Sverige!
Det har gått och blivit höst på en vecka, från 38° till 15°, så mjukisbyxorna
åkte på direkt när jag anlände till mammas bror, snuvig och helt skruttig i halsen.
Då trodde jag inte att jag skulle fixa tjejmilen, inte i det tillståndet.
Men skam den som ger sig. Man brukar säga att "den som slutar vinner aldrig och den
som vinner slutar aldrig"!
Nästa år ska jag vara frisk och springa ännu fortare än den dryga
timman som vi faktiskt fixade!
Vilket pepp, jag hoppas fler är med oss då ! :)


III seriösa brudar laddar batterierna in i det sista




II gladaa snoriga individer med medalj
& en mil av verkad i våra nya supershooes!

Alla bilder från Turkiet kommer,
har knäppt av 700 kort så det här kommer ta mig
en evighet att sortera och pilla iordning med!
Men jag lovar ni ska få smaka redan ikväll!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0