Mot sthlm 27/8

Jag packade in mig i Martins lilla bil med 4 gosiga killar och en halvtom resväska!
Tattueringsmässa stod på deras schema och Turkiet på mitt ! :)




Bobbo kööör....



...vilket martin tyckte va gött



Roffe ruff visade sin vackraste sida,
bärs och dubbelhaka !



Vi bytte shaffis i Nkpg och kollade lagliga!


Det var häng hos bigbroll där det tittades olagliga kopior
av släktens starkaste man, mögelper och i väntan på sofie
blev de household goold!



Vi tog en världsgo chailatte på espresso house och
jag köpte mig ett par nya skor,
de blev fredagsmys i Kista med tidig nattning!

Klockan ringde 03:30 och två vrak pallrade sig upp
och ut i 8° !

Burr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0