Norge!

Jag och Sofie är ju på väg till Norge. Ja vi sitter ju inte direkt i bilen, på tåget eller i flygplanet men vi planerar för fulla muggar och koppar. Idag har jag om vart annat målat verkstad och i fikapauserna och lunchpausen så har jag ringt runt. Har skrattat hela dagen. Norge kommer bli en fröjd för hälsan känner jag. Hur kul låter det inte när dem öppnar munnen. Dem låter ju glada i hatten nyktra så undrar hur dem låter när dem fått i sig en liten jävel.
Har iallfall mailat och ringt runt till alla möjliga ställen. Vi har några riktiga godbitar på G som vi hoppas svarar i morgon. För den 4:e går tåget. Hur mkt mamma än protesterar eller erbjuder mig för att stanna hemma.!
Jag är redo för nya äventyr, och det ska bli så otroligt roligt. Jag bara känner det !
Bjuder på en kopp kärlek idag, bara för att jag är så glad.
I morgon blir det jobb igen. paint, paint, paint!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0