possitiva dagen i all ära!

Igår skulle man pussas, idag ska man vara possitiv. Så jag börjar helt enkelt dagen med att säga att det kommer bli en alldeles utmärkt dag, även att klockan är tjugo i elva och att det är torsdag och i morgon är det fredag vilket betyder att det är fredagsmys ochsåvidare. Jag tänker greppa penseln och sätta färg på min andra grannes båthus just för att jag är så extramt rastlös och har myror i brallan tjufyratimmaromdygnet och tycker att min hund är osocial. Sen avslutar jag det hela med att jag tänker rensa i min garderob och sy om och upp mina jeans ikväll för att dem är alldeles för långa och det har jag kommit på NU. Sen tänker jag avsluta igen med något som mia kläckte ur sig för ett tag sedan. "Det är tur att man inte ska göra HIV test idag på possitiva dagen!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0