En dag i viken!

Tjodelej!
Idag tog jag min älskade cykel Karin och körde på båten. Båten gick till Gränsö kanal där jag tog fröken och cyklade till Stationsg.2 där jag smög upp för trappan och in genom dörren och kittlade Simon under fötterna. Herregud, hos vissa skulle man kunna göra inbrott. Snackade lite skit och gick sen in till Martin för att hoppa lite på honom. Lagade frukost och babblade lite. Tog farväl av grabbarna grus och kilade ner till lillsis för lite lunch på tanten. Gott och trevligt. Tömde spargrisen som ju faktiskt är en pingvin och insåg att det var många tior däri. (Y)
Sen 3 år tillbaka har jag lagt alla mina småpengar i "pingvinen" och jisses vad man sparar pengar.
Dem försvinner inte och dem läggs inte på en godisbit eller ngt annat man hittar här och där. Kaaanonbra!
For upp till Sofie för lite häng, letande och snackande och förbi min kära lägenhet för att hämta lite skor och halsdukar nu när hösten knackar på dörren.!

 

Det långa lila snirkliga är en kombinerad mössa och halsduk som jag köpte i
Riga när vi var där på klassresa. Kan va det tokskönaste på länge.
I övrigt är det mormors hemstickade lovika vantar och övigt kommer från
Vila, rules by mary, peaces och åhléns.

Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0