I want to break free !

Hej och hallå i rutan. Min dag har varit possitiv och bra och innehållt följande godbitar;
Utrensning av garderoben, målning, häng med hunden, matlagning, jobbsökning och bostadsletande och fyrtiotvå saker till som att pilla navel och sitta och gå och springa och sånt ni vet allmänt onödigt att nämna eftersom det är så självklart! Just nu känner jag mig som en fågelunge som inte riktigt kan flyga ur boet, men på måndag kör vi och jag är så sjukt laddad. Att "flytta" hem till mamma och pappa när man bott ensam i tre år och skött allt som har med ett hushåll att göra är faktiskt ingen enkel match. Man lägger inte handduken på stolen och låter den ligga där tills man själv känner för att hänga upp den på badrummet. Man sparkar inte av sig skorna och man kan absolut inte vakna och bara gå upp ur sängen utan att klä på sig. Nej, jag om någon trivs med ensamtid där jag bara kan gå runt och sjunga, va tyst och bara va med mig själv. Vad jag vill få fram är inte att jag slänger saker om mig, men att bo på mamma och pappa är nog inte riktigt min grej helt enkelt.
Men det ska bli kul, det ska bli ett äventyr och jag ska bli sambo med min lilla Sofi i vårt kära grannland Nörge!
URBÄSTA Frida, Matilda och Micke låter oss sova hos dem ett par nätter ifall vi inte hittar något tak att bosätta oss under innan! Hur gulliga? Åh, gulle er ! ♥

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0