Kort update om allt och lite till !

Okej, nu ska ja inte klaga på att min dator inte är snabb nog. Den går som en projektil, i love mac! Tänker inte klaga på att jag jobbar hela tiden heller för det är ju själv valt och helt klart det jag är här för att göra! Att jobba hela tiden = tillfälligt cashflow! (Y) Löneförhöjning och övertid är inte dumt det heller. Nu för tiden, efter 20 fyllda år härjar jag bland spritflarrerna och ölen i baren på Hannestadgården & Kongens vilket gillas mycket! :) Ikväll är det Kongens så på med ölbrillerna and come and get some! I morgon är det äntligen lite påskledigt. Eller påskledigt och påskledigt. Är iallafall ledig lör/sön/mån/tis vilket ska bli heaven! Först såg det ut som att jag skulle få hit min kära Julia men nu ser det mer ut som att jag får ta mig till henne då vi är jäkligt sugna på SPA! Å andra sidan vill jag bara sätta oss på ett plan till maldiverna. Herregud. Jag måste verkligen dit innan vattennivån stiger. Visste ni att Maldiverna bara har en nivå på 2.3 m.ö.h? Det är ju sjukt. Snart finns inte placet mer! Nej, jag måste dit! Men först ska ja jobba och tagga min och lillasysters trip to somewhere, sometime, somehow! bigfatlike! Missade trippen till Österrike och min kära vän Johan, likaså trippen till Frankrike och min kära kusin pga allt jobbande MEN snart kommer dem hem och då får jag träffa dem! + att man sparar pengar och - på upplevelsekontot. Har investerat i ett 6 mån gymkort som ska köttas flitigt och tagit fram joggingskorna. Hör och häpna. Har lyckats med min första mil utanför dörren för i år. Nu ska det köttas fett!!! Dessutom har vi hunnit bo på damhauggata 30 i 6 månader utan att ha blivit varken mördade eller våldtagna! Bra jobbat tycker jag. Men nu vill jag bara ifrån det här pisshuset! I morgon kommer Therese och vi ska festa till kl 8 på morgonen minst! Nu ska jag ta tag i livet, dra på jobb och sen träna innan pass nr 3 för dagen! Det var allt för idag, signar ut och nu är det slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0