Som som sommaren !

Hej & hå klockan är nu 05:54 och jag är nyhemkommen från Kongens! Herrreeeeguuud vad folk det blev pang boom och nu efter 2½ timmas babbel om mens, samboskap, ex och bajs med Stine, Kim och Björn har min trötthet vänt om till någon slags powergrej! Skulle seriöst kunna ta på mig skorna och ut och springa. Men jag behöver sömn, har varit vaken sen 24 timmar tillbaka lite drygt! Ikväll var det nästan sommar på Kongens. Alla utemöbler är framme och det var seriöst rinnande svettigt där inne. Good daaaamn! I morgon ska ja träna, en sväng på stan, möta upp Therese och festa järnet och det ska bli så grusomt roligt! Lovelie life & äntligen påskferie! Over and oouuut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0