Garderobsångest!

Eftersom vi snart flyttar här i från går jag och småpackar lite här och där så ja ska slippa gå all in de sista dagarna. Jag har också insett att mina garderober är överfyllda med tanke på att när man jobbar och har ett stort konto är det väldigt kul att shoppa sånt som man tidigare inte kunde utan att få dåligt samvete. Med andra ord. Jag behöver rensa. Men som alltid när det gäller mig så får jag alltid ångest. Så jag gjorde såhär istället för att stå och rota och prova och säga till mig själv "ja men det här kommer jag kanske använda i sommar". Det som inte använts på ett år ska UT! Det blev en hög så nu ska ja försöka göra alla fattiga stackars barn en tjänst och leta reda på en UFF kartong. Insåg förut att min Kenza 5 är min 10:e jacka. Bra där fröken Molander! Men olika tillfällen kräver olika jackor, så är det bara

Nu ska ja fundera över vad jag VERKLIGEN behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0