Weekend i Gbg/Varberg !

Hade en absolut obeskrivligt bra weekend i Göteborg/Varberg & Svenstorpsby med världens bästa barndomsvän, Julia! Vet inte riktigt vart jag ska börja. Men känslan man har när man sätter sig på ett tåg mot äventyr en måndag morgon när alla andra går till jobbet är bara den förskräckligt bra! Landade i Göteborg runt kl 11 och vi drog ut på en härlig shoppingrunda som resulterade i ett antal påsar. Trötta individer satte sig och fikade på världens mysigaste fik. urgoda smörgåsar med allt möjligt på. Jag tog en med mängder med olika ostar ! Mums
Vi mötte upp Matilda som jag inte träffat på säkert 6 år vilket är sjukt. Väldigt, väldigt roligt att se en brun nyhemkommen liten individ från Australien! Vi tog en öl i vårsolen och bara slappade och hade det allmänt gött med skitsnack för brudar. Drog oss mot stationen och tog tåget till Varberg & Svenstorpsby där det var Påsk!
Tisdagen spenderade vi med en morgonpowerwalk i morgonsolen, en tur in till Varberg där vi gick och köpte sallad och satte oss nere vid kallbadhuset och mumsade. Köpte även med oss världens godaste kolor från chokladaffären med passions & hallonsmak & små minibiskvier. Syndigt gott. Där satt vi och bara njöt till kl 15 då vi valde att ta våra ben upp till Asia Spa för att götta oss och det var väl bara förnamnet. Varför gör man inte sånt oftare. Vår hela visstelse där slutade med att jag somnade i en hängstol högst upp på toppen med en utsikt av horisont, fågelkvitter och vaknade ett par timmar senare med något mer färg i ansiktet. Man kände verkligen att man levde. Jag & Julia var så till oss av denna kola att vi satte igång med projekt, baka kolor så det var precis vad vi gjorde. Myste till film & somnade gott för att sedan avsluta våran toppen "helg" med morgonpowerwalk, en tur till Kungsbacka där jag på 3:dje h&met ja va inne på under dessa dagar fann de sista virkade conscious collection shortsen. Lyyycklig tjeja? Yes! Ska försöka fota alla inköp men det får bli senare. Satte mig på tåget och vinkade av en av de finaste vänner jag har ! Med hopp om att vi ses snart igen. Saknar dig redan girlie ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0