Wonderful life !

Igår hade vi en toppenkväll! Jag och Therese började våran dejt på Tivoli här i Halden. Allt sög så vi gick istället och köpte lite gott på Coop och gick hem och började vina med Ove, Göran & Anders eller Ida, Therese och Mange som vi döpte dem till! Vi gav oss satan på att vi skulle gå till förspelet eller förfest som vi säger i Sverige. Vi frågade säkert 5 personer innan Magnus, räddaren i nöden kom och körde oss upp för Mount Halden! PHU! Vi öste partyhits med alla sköna människor och snackade poker, spa och horor! Efter det drog vi oss hem för att pudra upp näsan och för att möta upp Jim, Therese andra barn! Vi hade incest, familjefest och livet är utomordentligt gött! Drack champagne på Kongens och shotade allt som gick på Hannestad! Jim hittade en Tivoliskylt och försökte ljuga för polisen om att han jobbade där. Jag räddade honom och vi satte tillbaka skylten där vi tog den! Hoppade till gjorde vi när polisen helt plötsligt stod bakom och frågade om vi hittade den där! Herregud, leta reda på alla våldtäktsmän istället för att tönta om en Tivoliskylt i papp! Som två ljus nickade vi och drog på efterfest efter att vi mosat i oss Pizza i mörkret! Tog med min familj hem & Therese körde hem kl 10 i morse vilket kanske inte var det bäste. Låg och grisade till kl 14 och somnade om kl 15 när sista familjemedlemen åkt för att vakna 17:30! Nu har vi varit i Sverige jag och Adelinn med Ole-Andreas & Per på pizza och glass! Helt klart bra dag! I morgon åker jag till Göteborg till min Julia! Shopping står på schemat i morgon och på tisdag blir det spa! Kan det bli bättre? Knappast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0