Body & LV!

Jag verkligen önskar att jag hade haft mobilen eller en kamera eller något för ni kommer inte tro era ögon nu när ni läser detta. När jag stod och kämpade för milen på löpbandet förut så kom det upp en brud, iklädd body och en Louis Vuitton Väska hängandes på axeln. Hon ställde sig på bandet bredvid mig och började gå i sakta mak tills hon kom upp i hela 3 km/h! Då började hon gå som om löpbandet var en catwalk! Ja, hade man inte trillat av bandet innan så höll man ju definitivt på att göra det då! Tack för underhållningen. Jag fixade milen och 30 min på crosstrainern som uppvärmning! Lite styrka på det och nu är jag mörast i Sverige, prrrromise !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0