Day 06 - What is ♥ !?

Just precis på blanka alla ♥ dag tyckte jag det här kapitlet på "The list" passade som handen i handsken. What is love? Idag är dagen då alla kära myser till det extra mycket och alla singlar deppar. Eller kanske inte? Hälften av alla mina vänner på facebook som har förhållande verkar deprimerade idag! Lider ni av någon slags ångest eller? Jag förstår 0! Just idag skattar jag mig lycklig åt att vara singel. Jag har tillverkat världens gourmetmiddag till Adelinn, hon fick kokt potatis, sås, panerad torsk och till det vin. Dessutom tände jag tusen ljus, eller iallafall 2, men de va dem två huset hade att erbjuda. Måste väl endå vara en obotligt romantisk vän!? Nåväl, dags att komma till dagens ämne.


Kärlek är en känsla alldeles för stark för att förklaras med ord. En känsla man har för något/någon! Kärlek för mig är mina underbara vänner, nära som långt borta. Dem betyder otroligt mycket för mig och gör varje dag till ett nytt äventyr med nya händelser och upplevelser. Just idag vill jag ge er alla en riktig kärlekspoke. Puss på er mina fina! Kärlek för mig är även min fina, underbara familj. Min hund som jag saknar mer än någon kan förstå. Det lilla glädjeskottet som alltid kommer flygandes emot mig som en projektil. Hon som ALLTID viftar på svansen och som vill slicka på ens fötter, (fast det är äckligt så hade du lätt fått göra det idag)! Kärlek för mig är även att vakna upp på morgonen av att någon pussar en, att bli omhållen, fina ord och kärleksfulla betydande meningar som kommer från hjärtat, frukost på sängen, uppskattning, små gömda brev, ett varmt bad, massage, film, mys i soffan, middag när man kommer hem, överraskningar. Ja, jag uppskattar det mesta och tycker inte att kärlek måste vara något stort. Gör det istället inte större än vad det är.! Det blir så mycket bättre då. Men BARA för att det är alla ♥ dag så innebär det inte att alla andra 364 dagar på året inte bör innehålla detta. Tvärt om! Liva upp en vanlig dag och gör någon glad! Från mig till alla er, riktigt mycket kärlek! & P.s ta hand om varandra D.s !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0