Det man inte har....

... det ser man till att skaffa sig. Yes, det jag syftade på var följande. Vi låg och tittade på blue crush för någon vecka sedan och jag kom då fram till att jag vill ha en virkad överdel. Nu har jag hittat ett dödsbra mönster så i morgon tänkte ja försöka hitta mig en sybutik och införskaffa mig en virknål och garn. Kärringvarning jag vet. Men hur gött är det inte att gå runt i sitt eget!? Så det man inte har, det ser man till och införskaffar sig och om man inte kan införskaffa det så får man producera fram det. Kommer bli döds najs till solpussad hy och ett par jeansshorts i sommar! Adelinn jag vet att du är sugen så om det inte går åt helvete så gör jag en åt dig med !


Kommentarer
Postat av: adelinn

Jaaa, de vill jag!!! åhå. hihi duktiga ida

2011-02-18 @ 20:47:34
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0