FAB FEBRUAR!

Hej och Hallå alla härliga, glada, mysiga, snygga, sköna bönor! Vi har kommit in i februari månad som enligt många suger balle och allt vad det heter! Jag tycker inte februari kunde ha börjat bättre! Just nu jobbar jag på kemetyl, ett produktionsföretag här i Halden! Gud så skönt att jobba ganska nära där vi bor. 6 km är det till jobbet så har tagit mig ett par tidiga morgonpromenader. Upp innan tuppen! Jobbar Mån-Tors 07:00 - 15:30 Fre 07:00- 13:00 så det är ljust när man går hem iallafall! Bara det är en bra grej med februari, man märker xtra mycket att det blir ljusare ute! EN annan skön grej är att jag och mitt träningskort firar en dryg vecka och jag tycker vi sammarbetar bra! MEN vi ska bli ännu bättre! Jobbar vidare på Kongens med mina fina och får nästa helg träffa min familj, HUR BRA!? BÄST! Dessutom är det WES med lite inspiration, motivation och information! VILKA SKA MED!? Kan va höjdpunkten i hela feb! Igår tog jag och min jobbarböna Theres bilarna till svedala för en sväng på Nordby för shopping av allt möjligt! Ska fota i dagsljuset i morgon.
Nu ska ja spåna ihop mina drömmar. Bered er på DRÖMMAR !



Här är vår nya sambo som sällar med oss. Hoppas hon får jobben som hon intervjuat om idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0