Family Sports Club !

The place to be on! När man väl kommer till gymmet tycker jag att det är svårt att komma därifrån och det är ju positivt! Igår körde jag crosstrainern, the ass maschine och 50 min löpning! På family är det som ett "loft" där alla löpband och crosstrianers står och där uppe finns massor med tv apparater. Vi som inte har Tv passar på att kika lite xtra mycket. (haha)! MEN det var bara det att jag var ju där för att träna och inte för att titta på TV. Discovery var på och det handlade om världens snabbaste rutschkana och vattenparker och de va ju sjukt intressant och kul så ja tappade lite fokus och kom på mig själv stå still på crosstrainern och titta på TVn! Ja dTror det var Water park i Virginia. Ni förstår inte hur mycket vatten det var i den största bassängen. Hur många miljarder liter som helst!?!? Och allt det ska renas. UÄK! Aja, efter den där förbannade crossen köttade jag närmare milen på dryga 50 min ! HEJJA, HEJJA; HEJJA! Det kom nämligen en görskön brud och ställde sig på bandet bredvid mig och började snacka, sen pressade vi varandra till vansinne, svett och tårar. Skippa tårarna men resten. Sjukt peppt. Hoppas hon är där i veckan!!!



BLOODY FUN !!!




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh, det är jätteroligt att följa din blogg Ida! :D

Nu när vi inte ses så ofta och jag heller inte pratar med Anna-Pia varje dag om hur du har det så är det verkligen bra att du har en blogg så att man kan ha koll på dig :)



Du skulle se vattenparken vi var i när vi var i Charlotte, den var eh.. väldigt stor? ;)

2011-02-05 @ 15:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0