jobbjobbjobb!

Inatt blev det jobb igen och tack gode gud för att natten blev mindre dramatisk än i fredags på det obehagliga sättet. Dramatiskt är det alltid där nere men vi har sååå kul. Tackar Anja, Stine, Kim, Hans-Peter och Björn för en sjukt bra kväll! I veckan jobbar jag 07:00-15:30 på Kemetyl och på Onsdag även på Kongens från 22- 04 cirkus! Sova kan man ju göra i graven! Ikkee sant? Efter jobbet sitter vi alltid och dillar lite persilja och jag började diskutera mina planer! Jag är ju lite sugen på att spendera en sommar här men endå inte. Åker man hem till sommaren/högsäsongen är man ju knäpp! Det är ju då man gör dem stora pengarna här! Nej, jag kan inte åka hem. Jag ska jobba som bartender på Kongens i sommar och uppleva något NYTT!!! Björn började prata om att han hade ett kontor han kunde städa ur och att han hade platt tv, surroundsystem, dubbelsäng och hela köret. Med andra ord så hade jag innan jag gick redan flyttat in enligt honom! haha. Awesome att iallafall ha ett hem i sommar om det skulle bli så! I Maj bär det iallafall av hem. Mamma och Pappa fyller båda 50 och jag och Anna har planerat en liten utlandstrip till varmare trakter. Kommer även ta ledigt när hon tar studenten! Grindö lockar för där känner jag mig hemma. Men jag vet i tusan om det inte är dags att öppna ögonen och inse att man måste pröva något nytt. Jag gillar ALLA där nere och vi har återigen så kul! En sommar här kommer göra mig lite mer erfarenheter rikare! Här kommer en låt som går varm. I'm coming home, dont worry mum !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0