Medium!?

Inatt har jag träffat ett medium och jag skojar inte! När jag satt i garderoben på Kongens så kom det fram en man som börjar prata om att han är Indian och beviset kom väl när han började prata Indianska. HALLELUJA, tänkte ja som insåg att grabben va full i en kastrull. Men när han senare började prata om människor som min bästa kompis Sofie, min lillasyster och om någon som jag inte kunde lägga bakom mig och att jag sökte något som den personen hade började jag bli lite nyfiken. Han pratade även om att jag skulle göra precis det jag går och tänker på för att jag kommer att lyckas med det! Till en början var det intressant! Han bjöd hem mig och Adelinn på Pizza idag (Sofie jobbar) och ville prata mer. Efter det att han gått började jag skaka som ett asplöv. Han har precis stått och berättat saker som är helt sanna och här sitter jag som ett stort frågetecken med tusen frågor. TACK GODE GUD för att han inte sa något som jag behövde gå runt och vara rädd för! En människa som inte vet någonting om mig sitter och berättar om min umgängeskrets och om Jocke! Nae, det rann över när han gått och jag slängde mina armar om Jonas. Efter det följde en till sjuk händelse! Vad händer om dagskassan på 17 lök åker till Nordby för pokerspelande kl 04:15 på morgonen! Nej, tack och god natt sa jag klockan 05! Då kröp ja ner mellan mina två vapendragare, Sofie & Adelinn! Idag har jag dubbelcheckat så att dörren är låst ! Jag är nyfiken men dödsrädd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0