SPRING, your invited!

På marken utanför vårat fönster här på damhauggata ligger snön och isen om vartannat. Det är dödshalt och redan den 16 februari. Idag gick jag hem från min 3:dje vecka ute på Kemetyl här i Halden. Känner mig gammal när jag säger att tiden går fort....  Jag har jättemysiga arbetskamrater och vi har det verkligen roligt på jobbet. et blir ju va man gör det till, Ikke sant!? Synd att kameran är förbjuden. Det finns mycket där jag skulle vilja föreviga. Att gå upp kl 06 på morgonen tar emot lite men pengarna rullar in och livet känns i övrigt gött! Tänkte nu ta mig en dusch och hoppa ner och sova lite. Inatt står det jobb på schemat, likaså i morgon och på söndag tänker jag bara sova ut!

Har passat på att fynda lite, spring I welcome U !










H&M är billigt, bra och snyggt! Den sista kavajen fyndade jag hem för 39:50, kudden är precis som jag vill ha den, baddräkten kommer bli snygg i ett par slitna jeans shorts i sommar och linnet älskar jag redan! Byxdresser är snyggt och svart är enkelt . slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0