1½ mils powerwalk!

Det tog ett förbaskat långt tag innan jag hittade rätt inne på iTunes och fick över låtarna till min nya lilla iPod homie. Men det var det värt för när jag satte igång den sen så kändes det så rätt. Ja körde över allt som fanns på datorn och all den musiken är ju gammal med tanke på att Spotify rullar i datorn hela tiden. Så under min powerwalk kom det ena roliga efter det andra rullandes ur lurarna. Avril va förresten helt kanonbra att gå till. Eftersom det snöade inatt så var det lite kämpigt där dem inte plogat. Men det blir ju bara mer effektivt så (Y) ! Springa ute nu känns inte angeläget med tanke på att det är halt. Där det dock va sandat gick det springa lite. Har spring i benen, precis som ja sjunger i "min sommarvisa" som förövrigt kom rullandes. haha! Får nog ta och styra upp det hela lite sen när isen på gatorna försvunnit. MEN det finns en låt som jag tror jag säkert lagt upp här innan men som jag tycker att alla borde lyssna ordentligt på MINST en gång i veckan. Jag lyssnar på den minst varannan morgon och den gör en så glaad. För allt i den är såå sant! Såå tack Helen, vår kära make up lärare för att du introducerade den här för oss! Kilade förbi coop och köpte räkor som jag tänkte fräsa i citron och vitlök sen, tror det blir mumma. Nu blev det lax, inte fel det heller. Ska fixa in bilderna från Göteborg men så länge, ta några minuter och lyssna på den här! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0